Afspraken Funnel | Tjimka | Online marketeer | Zichtbaar online
TJIMKA logo

AFSPRAKEN FUNNEL

Laat je e-mail abonneelijst groeien

Tjimka.nl Afspraak funnel

Bestel hier je Afspraken Funnel pakket



Ken je de geheimen van een effectieve marketingfunnel?


Ik geef je een hint; het is niet alleen het hebben van leads op aanvraag!


Dus je weet waarschijnlijk dat je een effectieve marketingfunnel nodig hebt om leads te krijgen, toch? Er zijn een aantal dingen die je moet weten over leadfunnels.


3 voordelen die je met een marketingfunnel krijgt:

Met een effectieve funnel kun je ...


1. Je tijd nuttiger besteden

Een van de meest voorkomende problemen die coaches en consultants tegenkomen bij het opstarten van hun bedrijf is hun gebrek aan tijd. De meeste mensen spenderen zo veel tijd aan het opjutten op social media om leads op te trommelen dat hun leven uit balans raakt.

Het is een stuk eenvoudiger en het kost veel minder tijd om leads te genereren als je een effectieve marketingfunnel hebt. Wanneer je de conversie op je funnel verhoogt van 30% naar 60%, kun je het aantal verdubbelen zonder extra inspanning.

Met een effectieve marketingfunnel hoef je ook niet elke keer opnieuw het verhaal te vertellen aan elke geïnteresseerde. Je video's, e-mails, website-inhoud en social media-advertenties kunnen allemaal jouw verhaal vertellen. Je hoeft het alleen maar één keer te maken.


2. Je bedrijf opschalen zodat je een grotere impact kunt hebben

Zodra je het lead generation-gedeelte hebt doorgerekend, wordt het schalen van je bedrijf eenvoudig!

Met een webinarfunnel kun je bijvoorbeeld een groter aantal mensen tegelijk bereiken en spreken. Al die tijd die je normaal besteedde aan het doorspitten van social media, kun je nu inzetten om meer mensen te helpen. Jouw funnel kan ook je weekenden teruggeven met je gezin of vrienden en je kunt relaxed zijn wetende dat je cashflow niet langer, of feest of hongersnood is!


3. Het best werken met alleen de beste klanten die je bedrijf leuk maken!

Dit is het BESTE deel, als je het mij vraagt! 

Een website en een marketingfunnel trekken potentiële klanten aan en helpen hen om jou te leren kennen, te waarderen en te vertrouwen, zodat ze stappen ondernemen om te proberen, kopen, herhalen en doorverwijzen.

1. Weet - mensen leren van jou en je diensten via een Facebook-advertentie, blogpost, vriend, etc.

2. Leuk - mensen houden van wat ze zien

3. Vertrouw erop dat mensen je als een vertrouwde adviseur beschouwen

4. Probeer - mensen proberen wat je aanbiedt door een vrijblijvend strategie gesprek te boeken of je op te nemen in je lijst

5. Koop - mensen kopen wat je aanbiedt

6. Herhaal - mensen komen terug en kopen meer van wat je aanbiedt

7. Verwijs - mensen verwijzen je naar anderen


Het doel is om een funnel te bouwen die mensen de kans biedt om het 'know', 'like' en 'trust' te ontwikkelen. Tegelijkertijd creëren we bij elke stap van die klantreis (journey) mogelijkheden voor je meest ideale klanten om zichzelf te selecteren. (En de niet-zo-ideale klanten om zelf 'nee' te beslissen.)

Bestel hier je
Afspraken Funnel pakket:


"Should I Stay or Should I Go Now?"


Het doel is om een funnel te bouwen die mensen de kans biedt om het 'know', 'like' en 'trust' te ontwikkelen. Tegelijkertijd creëren we bij elke stap van die klantreis (journey) kansen om 'ja' of 'nee' te zeggen.


Je potentiële hoofdpersoon ziet je advertentie of blogpost in zijn Facebook-nieuwsfeed en kiest:

  • "Ja, ik moet hierop klikken om te zien waar het over gaat."
  • Of "Nee, ik blijf gewoon scrollen. “

Bezoeker landt op je bestemmingspagina of website en beslist:

  • "Ja, ik ben op de juiste plaats en dit is wat ik zoek."
  • Of "Nee, dit is niet wat ik probeer te vinden", en dan klikken ze weg.

Bezoeker kiest ervoor om uw onweerstaanbare aanbod te ontvangen en beslist:

  • "Ja, ik vind dit leuk en ik vraag me af wat ze nog meer kunnen doen om mij te helpen? “
  • Of: "Nee, dit was niet helemaal wat ik dacht dat het zou zijn."

Lead ontvangt voedzame e-mails en kiest:

  • "Ja, ik geniet van deze e-mails."
  • Of "Nee, deze e-mails zijn niet voor mij, dus ik ga me afmelden voor deze lijst."

Je lead vult een toepassing in die hen (en jou) vertelt:

  • "Ja, je past perfect bij de diensten die wij aanbieden"
  • Of: "Nee, deze services zijn op dit moment niet geschikt voor je. Bekijk dit andere programma. "

Lead boekt een strategiegesprek en neemt een beslissing:

  • "Ja, ik vond deze persoon leuk en geloof dat ze me kunnen helpen mijn doel te bereiken."
  • Of "Nee, deze persoon en ik zijn geen match. Ik ga verder kijken. '

Laat jouw funnel de tijdrovende klus voor je doen!

Ben je klaar om meer tijd te hebben, meer mensen te bereiken die je diensten nodig hebben en alleen te werken met het beste van het beste? Laten we jouw funnel ontwerpen om de tijdrekkende handelingen uit te schakelen en jou die leuke klanten te brengen die je smeken om hun geld aan te nemen!

Tjimka.nl Afspraak funnel

Bestel hier je
Afspraken Funnel pakket:

Je hoeft het niet alleen te doen!

Wanneer je graag hulp wilt dan nemen we  samen jouw website en online marketing door. Bel nu voor een afspraak.

Grijp een plekje in mijn agenda voor een gratis strategiesessie hier!

>