fbpx

De hoogste omzetpagina voor langetermijnconversie die u ooit heeft gebouwd

Moe van dit vervelende probleem?

  • angle-right
    Benadruk in dit bovenste gedeelte een groot probleem of frustratie die je publiek heeft.
  • angle-right
    Dit is natuurlijk een probleem dat uw product voor hen zal oplossen.
  • angle-right
    Op dit moment hebben we het echter nog niet over het product. Zie het als een verhaal vertellen, waar je niet meteen naar het einde wilt rennen.

Hallo, ik ben Tjimka. Geef de pagina een persoonlijk tintje door uw afbeelding hieronder toe te voegen
en jezelf voorstellen met een korte zin.

Tjimka.nl profiel

Deze subrubriek heeft één taak: zorg ervoor dat uw bezoeker wil blijven lezen!

Dit is een "hybride" lange-vorm verkooppagina waar we de beste kwaliteiten van klassieke lange-vorm verkoopbrieven combineren met enkele visuele aspecten waar de meest succesvolle online verkooppagina's gebruik van maken. In deze fase van de pagina willen we de nieuwsgierigheid van de lezer wekken, dus ze willen blijven lezen.

Als u de pagina goed gebruikt, is er veel tekst en veel inhoud. En dat is een goede zaak: het geeft je de mogelijkheid om een verhaal te vertellen, contact te maken met je lezer en je aanbod uitvoerig uit te leggen.

Maar niemand wil zoveel tekst lezen! Als u zich zorgen maakt over een dergelijke verkooppagina, moet u er rekening mee houden dat hoe dichter iemand bij het nemen van een aankoopbeslissing komt, hoe groter de kans is dat ze op specifieke informatie jagen. Uw meest waardevolle prospects zullen eerder vertrekken als er niet genoeg informatie is i.p.v. dat er teveel informatie is.

Trouwens: korte alinea's en markeervakken zoals die hierboven zijn een geweldige manier om de tekst licht en gemakkelijk leesbaar te houden. Overweldig uw bezoekers niet met een "muur van tekst".

Gebruik vaak subtitels zoals deze. Het maakt uw pagina vriendelijker om te lezen.

Sommige van uw bezoekers zullen lezers zijn en anderen zullen scanners zijn. De lezers beginnen bovenaan en lezen elk 'single' woord. Totdat ze het einde van de pagina bereiken (of totdat ze niet langer kunnen wachten en besluiten om te kopen). De scanners zullen daarentegen overslaan en zoeken naar dingen die hun aandacht trekken.


Houd er rekening mee: de scanners willen net zo overtuigd zijn als de lezers, ze zoeken gewoon op een andere manier naar informatie.


Wat u nu leest, is een tekstblok bestaande uit een kop en een tekstgedeelte. Verdeel al uw inhoud in blokken zoals deze om alles gemakkelijker te lezen, gemakkelijker te begrijpen en gemakkelijker om er doorheen te navigeren. Je zult ook merken dat geen van de paragrafen hier meer dan 4-5 regels hoog is (in ieder geval op een groot scherm. Ja - deze pagina is volledig 'mobile responsive').

Ga niet te snel naar de uitverkoop: bij Long Form draait alles om Rapport opbouwen

Deze donkere achtergrond is een andere manier om visuele variatie op je pagina te creëren en interessant te houden. Als u een donkere achtergrond met lichte tekst gebruikt, houdt u deze kort. Lichte tekst op een donkere achtergrond is moeilijker voor de ogen dan donkere tekst op een lichte achtergrond.

De eenvoudige vertelregel, oftewel 'storytelling' voor verkoop: overtuig eerst, verkoop tweede!

Vergeet niet dat verkooppagina's met lange formulieren betrekking hebben op uw lezer. Spring er niet meteen in en begin over uw product te praten.

Vertel in plaats daarvan een verhaal. Schrijf over hoe dingen voelen. Schrijf over problemen, frustraties, ervaringen, triomfen. Denk aan een film of tv-serie - het draait allemaal om de personages en hoeveel je om ze geeft. En je geeft alleen om hen als je je ermee kunt verhouden.

Te snel proberen te verkopen is de meest gemaakte fout - niet alleen op lange verkooppagina's. Zelfs als uw pagina kort en visueel is, zonder betrekking te hebben op uw klant, kunt u geen verkopen doen.

Onthoud ook dat wat u bekijkt slechts een sjabloon is. Misschien wil je meer tijd aan het verhaal besteden. Misschien wilt u nog meer kop + tekstblokken toevoegen om emoties echt uit te werken en op te roepen. Laat de sjabloon u inspireren, maar laat u niet beperken.

Afbeeldingssecties gebruiken om een visueel element toe te voegen

Hieronder ziet u een voorbeeld van een eenvoudige afbeeldingssectie: gebruik afbeeldingen of pictogrammen om een punt te illustreren dat u maakt. Dit kan helpen bij het vertellen van uw verhaal of worden gebruikt om functies te presenteren (hoewel alleen als u het verderop op de pagina gebruikt, nadat het product is onthuld).

Hou het simpel. U kunt de pictogramfunctie gebruiken voor de afbeeldingen.

Leg niet te veel uit in deze tekstsecties onder elke afzonderlijke afbeelding.

Laat de beelden het woord voeren. Als iets meer uitleg behoeft, voeg dan hieronder een tekstblok toe.

Verzamel uw punten met behulp van lijsten

  • angle-right
    Maak hier een mooie lijst met punten.
    Waar gaan de punten over? Alles wat je wilt. Dit kan bijvoorbeeld een samenvatting van de pagina tot nu toe zijn (die scanners onthouden?).
  • angle-right
    Maak uw inhoud gemakkelijk te verteren. U kunt op deze manier denken aan de lay-out / opmaaktaak op een verkooppagina: het doel is om mooie, smakelijke hapjes voor uw lezer te presenteren. Sla ze niet met grote woorden of lange alinea's over het hoofd. Maak het gemakkelijk en leuk om uw verkooppagina te ervaren.
  • angle-right
    Als je dit eenmaal weet, wil je mijn product. Dat is het resultaat dat je moet bereiken met je inhoud. Zodra uw lezer het verhaal en alle punten die u heeft gemaakt begrijpt, begrijpt hij echt de waarde van uw product (of service, of wat u ook verkoopt).

Begin in dit tekstblok met de overgang naar de oplossing die u biedt ...

Je hebt de toon gezet. U hebt de aandacht van uw bezoekers getrokken. U hebt met hen te maken gehad en hen alles verteld wat ze moeten weten om echt te begrijpen waar uw product over gaat. Nu is het tijd om ze aan het product te introduceren.

Houd één ding in gedachten: uw product is de oplossing. Praat er eerst niet over in termen van een product. Praat over hoe je een oplossing hebt gevonden en hoe dezelfde oplossing anderen ook kan helpen. Waarom dit allemaal? Omdat als je het goed instelt, je het tegenovergestelde zult zijn van het slijmerige, gebruikte stereotype van de autoverkoper dat we allemaal verachten ... je zult geen producten pushen, je zult iedereen een plezier doen.

Hier is een kleinere subtitel voor extra nadruk

Probeer paragrafen te combineren met subtitels van twee verschillende groottes (H2 en H3). U kunt kleinere subtitels zoals die hierboven gebruiken om een belangrijk punt te maken of voor citaten die betrekking hebben op uw verhaal.


Heb je ooit gemerkt hoe non-fictie-auteurs graag citaten in hun boeken gebruiken? Dat komt omdat citaten een leuke verandering van pagina zijn en ze autoriteit verlenen aan wat je zegt.

Op dezelfde manier kunt u subtiele tekstmarkeringen, tekstvakken, korte alinea's, subtitels en andere tekstopmaak gebruiken om uw aandacht van de lezer te vestigen op belangrijke delen van de tekst. Dit helpt ook de pagina op te splitsen, om het 'wall-of-text'-syndroom te voorkomen.

Hier komt de GROTE ONTHULLING

Hier komt: UW PRODUCTNAAM

Het is nu tijd om uw aanbod te presenteren als de perfecte oplossing voor alles waar u het tot nu toe over hebt gehad in uw verhaal.

Terwijl we eerder terughielden, is het nu tijd om heel specifiek te zijn. Praat over uw product, wat het is, wat uw klant krijgt wanneer ze kopen. Op dit punt, na alle opbouw, willen uw lezers echt weten wat u te bieden hebt, dus houd u niet in.

  1. 1
    Laat een productafbeelding zien: het is altijd een goed idee om een visuele weergave van uw product te hebben. Het maakt het tastbaarder en meer "echt" in de geest van uw lezer.
  2. 2
    De kracht van de puntenlijst: gebruik deze lijst om de belangrijkste voordelen van uw product te benadrukken.
  3. 3
    Voordelen boven functies: probeer voor elke functie uw product te vertalen in een voordeel (d.w.z. een positief eindresultaat dat uw klant krijgt).
ProduCtNAAM
ProductNaAM

Wat mensen zeggen over onze oplossing

Tjimka.nl profiel

“Sociaal bewijs wordt geleverd met getuigenissen van klanten.”

"Getuigenissen van klanten zijn een krachtig conversie-element. Geef ze hier weer om aan te tonen dat uw product veel klanten heeft en dat die klanten erg blij zijn met hun aankoop.

We doen graag wat vele anderen al hebben gedaan. Er is veiligheid in cijfers. Getuigenissen kunnen worden gebruikt om uw bezoeker dat gevoel van veiligheid te geven. "

Tjimka Bakker
- Functie of rol

"Zo ziet de perfecte getuigenis 'testimonial' eruit ..."

“De perfecte testimonial lijkt veel op deze: het heeft een kop (dit toont het beste deel van de testimonial), een of twee alinea's tekst, een afbeelding, een naam en (optioneel) een rol om mee te gaan met de naam . Let ook op het gebruik van aanhalingstekens in de getuigschrifttekst. "

Sandra Voorbeeld
- Functie of rol

"Kun je ooit teveel getuigenissen krijgen?"

“Het is een terechte vraag: kun je teveel testimonial hebben?

Het antwoord is: dat kan, maar het probleem is meestal niet het aantal, maar de kwaliteit van de getuigenissen. Als je goede, enthousiaste en echte testimonials hebt die specifieke details en voordelen vermelden, houd jezelf dan niet tegen door 10, 15, 20 of zelfs meerdere pagina's toe te voegen.

Voeg gewoon niet een hoop saaie of generieke getuigenissen toe. "

Wim Lange
- Functie of rol

Welcome to the Main Purchase Section

Here we have a highly attractive purchase section. We display another paragraph of text, which is a strong call to action to your readers. In addition, we have a product image, unmissable large button and some guarantee and safety symbols.

Product Name
Product Name

100% Satisfaction Guaranteed

Secure Payment

A Few More Testimonials to Prove it Works for Real People

“Keep displaying testimonials for social proof."

“Here, we have a second testimonials section, right after the purchase section. Now that we've asked the reader to pull the trigger, they might feel some resistance and testimonials can help reassure them.”

We like to do what many others have done already. There's safety in numbers. Testimonials can be used to give your visitor that sense of safety.
"

Shane Melaugh
- Job Title or Role

“Pick the right kinds of testimonials to show here..."

“If you have any testimonials that include stories of how a customer had some doubts about your product, but was then won over by the high quality, your friendly support etc. those are perfect for displaying in this area of the sales page."

Samantha Allen
- Job Title or Role
Shane Melaugh

Creator of [Product Name]

About the Author

When selling online, it's easy to forget that people prefer buying things from other people. If there's any element of personal branding in your product, use this section to write a few paragraphs about yourself.

Keep it short, as this page is about your product, not your life story. But a few personal details mentioned here can help build rapport with your reader. It's a reminder that there's a real, trustworthy person behind this product and they aren't buying from a faceless corporation.

It's Time to Start Addressing Your Visitor's Last-Minute Objections

After the first call to action, use testimonials, case studies, more points lists and more text blocks to address all possible objections your visitors may have. Knowing these objections is very important... and you can learn all about them by talking to your customers and visitors. Give them a way to communicate with you and you'll quickly learn what's on your reader's mind as she goes through this page.

This part of the sales page can be a lot longer than it is in this template. There may be many objections that come up and you can address them all. If you dedicate a separate text block or a sub-heading to each one, your visitors can easily find the ones they have on their minds and skip the rest.

Use Sub-Headings Before Every Major Objection You Address

People are risk averse. We dread making a mistake and wasting our time and money on something that turns out to be rubbish. This is the part of the sales page where you can appease all those worries. One of the most important things you must learn about people in your market is what kinds of objections they have, so that you can effectively address them here.

Advantages vs Disadvantages

Here's a section that you can use for many purposes. For example, you can use it to showcase how your solution is better than other solutions out there. Or, compare the problems your reader is facing right now with the great solutions they'll enjoy once they purchase.

The Pros List

  • angle-right
    Proin arcu nulla, varius sit amet ligula ut, porta convallis dui.
  • angle-right
    Nullam feugiat est porta, semper felis iaculis, luctus nisi.
  • angle-right
    Aliquam ac ipsum convallis, dignissim lacus ut, maximus enim.
  • angle-right
    Phasellus nec arcu non augue egestas
  • angle-right
    Duis accumsan, dui et semper

The Cons List

  • Proin arcu nulla, varius sit amet ligula ut, porta convallis dui.
  • Nullam feugiat est porta, semper felis iaculis, luctus nisi.
  • Aliquam ac ipsum convallis, dignissim lacus ut, maximus enim.
  • Phasellus nec arcu non augue egestas
  • Duis accumsan, dui et semper
Product Name
Product Name

Here's a "What You Get" Section (Plus the Second Call to Purchase)

  • angle-right
    Vivamus si​​​​t amet lacus eu odio lacinia efficitur venenatis quis tellus. Ut eget
  • angle-right
    Sed egestas diam vel iaculis dapibus.
  • angle-right
    Fusce tortor lorem, fringilla et tortor
  • angle-right
    Pellentesque non facilisis purus, id
  • angle-right
    Facilisis purus, id lorem ipsum ultrices
  • angle-right
    Ultrices erat nubia nostra himenaeos.

100% Satisfaction Guaranteed

Secure Payment

100% Satisfaction Guarantee

You are fully protected by our 100% Satisfaction-Guarantee. If you don't get [a specific benefit that your product promises] by [a specific span of time in which you guarantee your product to yield results], just let us know and we'll send you a prompt refund.

Frequently Asked Questions

Why add an FAQ section like this?

How about adding a contact link?

What about exit intent lightboxes?

What questions belong here?

Have you tried a chat widget?

Answer questions, save space.


P.S.: Welcome to the post script section of the page. You can have one or several of these. This part is all about loss aversion. Here is where you can remind your reader that if they don't jump on this opportunity right now they will be missing out.

After the post scripts, use the link below to link to your purchase section or the checkout page.

Copyright - Tjimka - Online marketeer

>