Missie #2 Kies je avontuur | Tjimka | Aimarketingexperts
Tjimka | Aimarketingexperts
Deel & Like ;-)

Missie #2 Kies je avontuur

Tjimka.nl - FB avontuur

De missie van vandaag, als je ervoor kiest om het te accepteren, is ...

Kies je avontuur!

# 1 Hoe ziet succes eruit voor jou?

Denk aan je 3-5-jaren plan. Wat heb je nodig om het leven te leiden dat je wenst?

Ik wil dat je dat doel terugwerkt naar vandaag. Hoeveel geld moet je verdienen om die levensstijl te leven? Hoeveel klanten heb je nodig, tegen je huidige prijzen en succespercentage, om dat inkomen te verdienen?

Maak een visie voor dat doel en kijk nu wat je in de komende 90 dagen moet doen om jouw bedrijf in die richting te brengen. Ik wil niet dat je druk bezig bent met dingen waardoor je dat doel niet kunt bereiken. Want er is een proces om een succesvol bedrijf op te bouwen en je kunt niet beginnen met het dak! Je moet beginnen bij de fundering - je marketing!

  1. Wanneer je geen levensvatbaar product of een goede service hebt om te verkopen, dan heb je geen bedrijf.
  2. Wanneer je geen professionele website hebt met tekst en afbeeldingen die jouw publiek aanspreken, zul je moeite hebben om klanten te krijgen.
  3. Wanneer je geen e-maillijst en een magneet hebt, heb je geen reden om verkeer van Facebook of blogs te genereren.
  4. Wanneer je geen verzorgde e-mailreeks hebt om een relatie met je abonnees op te bouwen, zul je niet snel slagen en zul je ook niet snel €200,- verzamelen.

Jouw bedrijf zal in een van de vier fasen zitten:

  • Je fundering bouwen (website, klanten-magneet, e-mailvolgorde, pakketten en marketingfunnel)
  • Verkeer genereren (social media, bloggen, webinars, etc.)
  • Conversie optimaliseren (verfijnen van je traffic generator en marketingfunnel)
  • Bouwsystemen om te gebruiken en te schalen (marketingautomatisering, inhuurhulp, etc.)

Bepaal waar jij je bevindt in de bovenstaande fases en kies één ding waar jij je de komende 30 dagen op wilt concentreren. Ik wil niet dat je een lijst met dingen maakt, ik wil dat je één ding kiest waar je eerst op gaat focussen - No Matter What! Wat heeft jouw website of je bedrijf hierna nodig?

# 2 Zorg ervoor dat deze missie je helpt om je grotere bedrijfsdoelen voor het jaar te bereiken. Zorg er ook voor dat het iets is waaraan je je kunt committeren! Ik wil dat je jezelf uitrekt, maar jezelf niet overweldigt, voorkom dat je opbrandt en stopt.

# 3 Schrijf je doel op waar je het dagelijks zult zien! Maak het krachtiger en zeg het meerdere keren per dag tegen jezelf!

Maak er wat van, Succes!


Wil je hulp met je Marketing Funnel of wil je weten wat je kunt doen zodat jouw ideale klanten je weten te vinden?

Boek een gratis online strategiesessie!

Samen zullen we een plan op maat uitwerken om je te helpen jouw inkomensdoelen te bereiken door de drie grootste problemen op te lossen waarmee de meeste service gerichte ondernemers te maken hebben:

  • Traffic: hoe je een doelgericht segment van hoog-waardige klanten kunt aantrekken die klaar zijn om te kopen.
  • Conversie: hoe je zeker weet dat je een systeem hebt dat traffic genereert en dit omzet in betalende klanten.
  • Cash: Herhalende maandelijkse inkomsten toevoegen aan je bedrijfsmodel, zodat je jouw klanten op het hoogste niveau kunt bedienen en tegelijkertijd je cashflow kunt beschermen.

Aan het einde van deze strategiesessie heb je een plan om de resources die je al hebt opnieuw te gebruiken of je weet welke resources je moet creëren om de strategie te implementeren om je leads met 3, 4 of zelfs 5 keer te vergroten zonder de hoeveelheid tijd die je in je bedrijf doorbrengt te vergroten.

About the Author Tjimka

Wie is Tjimka - Als generalist heb ik een brede interesse. Daarom heb ik vaak een brugfunctie tussen technologie en de gebruiker. Ik ga graag de uitdaging aan en bijt me vast in de opdracht om het klantdoel te bereiken. Ik werk het liefst zelfstandig maar samen bereik je meer en daar leer ik van. Ik sta stevig in mijn schoenen en vertrouw op mijn intuïtie. Met mijn kennis en expertise op het gebied van marketing én de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van AI en machine learning, help ik zakelijke dienstverleners die graag meer marketingactiviteiten willen ontplooien, maar geen tijd hebben, of niet voldoende kennis in huis hebben.

>