Kies je Doelgroep
Nederland telt 1,4 miljoen actieve daters en deze Nederlanders gaan jaarlijks 22 miljoen keer op date.*
Op datingapps chat je vaak met meer dan één persoon tegelijk. Het idee is namelijk dat je naar een voorraad potentiële kandidaten kunt swipen, om van daaruit een selectie te maken naar de ‘leukste’ personen. Toch;-)
In de keuze naar je ideale doelgroep werkt dit eigenlijk precies zo. “Kies en ze kiezen jou” **
Ga voor jezelf na met wie je prettig hebt gewerkt, hoe voelde dat? Werd je er blij van, gaf het je energie en zin om aan de slag te gaan met de opdracht, het project of die klus?
En van welk type persoon kreeg je eigenlijk direct al een ‘allergische reactie’?
Soms kan iemand je leegzuigen of gewoon in je irritatie zone zitten. Of liggen de verwachtingen niet op één lijn.
Zeg dan gewoon NEE tegen deze persoon, want in de meeste gevallen wordt het eindresultaat dan teleurstellend.
En in al die tijd dat jij met tegenzin aan het werk gaat, had je ook die klus kunnen doen waar je van gaat stralen!
Zie je jouw ideale klant al voor je? Zo niet, Ga ‘daten’ en swipe je klanten spreekwoordelijk naar links of rechts. Dit werkt echt bevrijdend en zo wordt je steeds selectiever en werk je alleen nog met die mensen waar je een klik mee hebt.
Succes!
Bronvermelding:
* https://www.gratisdatingtips.nl/dating-statistieken
** https://www.judithwebber.nl
#doelgroep #datingapps #kiesjedoelgroep #kiezen #onlinemarketing #ondernemer #project #opdracht #idealeklant #zzp #klanten