Een paar dagen geleden koos je dat ene onderwerp, wat voor jou belangrijk is waar jij je de komende 30 dagen op gaat focussen. Onze missie vandaag is, het leggen van een basis voor succes!
Neem even wat tijd om te ademen, een dagboek bij te houden, een wandeling te maken of te doen wat je ook doet om in contact te komen met je innerlijke gevoelens.
Probeer het WAAROM achter je doel te vinden.
Waarom wil je dit doel bereiken? Waarom wil je het zo graag, dat je bereidt bent om buiten je comfortzone te stappen om het te krijgen? Wat betekent het voor jou wanneer je dit doel bereikt, wat heb je dan wat je nu nog niet, of niet voldoende hebt?
Je moet iets hebben om je er doorheen te slepen wanneer je denkt dat je het echt niet meer trekt. Iets om je in toom te houden wanneer je zo gefrustreerd bent dat je de laptop wel door de kamer wilt gooien. Iets om ervoor te zorgen dat je de telefoon toch weer pakt voor een verkoopgesprek of die ene vraag om jezelf te blijven ontwikkelen, zelfs als je niets meer hebt.
Wanneer het WAAROM groot genoeg is, zal het HOE voor zichzelf zorgen.
Wat is jouw ‘waarom’ en waarom maakt dat je aan het huilen of waarom doet het zoveel pijn? Wanneer je dat weet dan heb je de macht jezelf door alles te motiveren!
Dit is jouw solide basis. Laat je niet gek maken!
Wil je hulp met je Marketing Funnel of wil je weten wat je kunt doen zodat jouw ideale klanten je weten te vinden?
Boek een gratis online strategiesessie!
Samen zullen we een plan op maat uitwerken om je te helpen jouw inkomensdoelen te bereiken door de drie grootste problemen op te lossen waarmee de meeste service gerichte ondernemers te maken hebben:
- Traffic: hoe je een doelgericht segment van hoog-waardige klanten kunt aantrekken die klaar zijn om te kopen.
- Conversie: hoe je zeker weet dat je een systeem hebt dat traffic genereert en dit omzet in betalende klanten.
- Cash: Herhalende maandelijkse inkomsten toevoegen aan je bedrijfsmodel, zodat je jouw klanten op het hoogste niveau kunt bedienen en tegelijkertijd je cashflow kunt beschermen.
Aan het einde van deze strategiesessie heb je een plan om de resources die je al hebt opnieuw te gebruiken of je weet welke resources je moet creëren om de strategie te implementeren om je leads met 3, 4 of zelfs 5 keer te vergroten zonder de hoeveelheid tijd die je in je bedrijf doorbrengt te vergroten.