Missie #4 Zaden of onkruiden planten? | Tjimka | Aimarketingexperts
Tjimka | Aimarketingexperts
Deel & Like ;-)

Missie #4 Zaden of onkruiden planten?

Tjimka.nl-FB Zaden of onkruiden planten?

De missie van vandaag, wanneer je ervoor kiest om het te accepteren, is ...

Zaden planten

Een van mijn favoriete onderdelen van online marketing is dat elk stukje inhoud dat ik aan mijn website toevoeg, nog een zaadje is dat ik heb geplant voor een rijke oogst op mijn pad!

Goede tekst schrijven is een investering in je bedrijf dat zich voor altijd terugbetaald!

Zolang je gefocust blijft om jezelf volledig in te zetten, dan heb je een troef in handen voor je bedrijf!

Dat ene blogbericht dat je eens geschreven hebt over een bepaald onderwerp kun je nu misschien met een klant delen omdat het ter sprake komt. Of die tekst die je net geschreven hebt en via je automatische e-mailsysteem gestuurd wordt? Die zal ook elke potentiële klant inspiratie geven die zich vanaf nu inschrijft!

Maar het is niet alleen maar zonneschijn en mooie rozen. De valkuil die bedrijfseigenaren voor zichzelf zien ontstaan, is dat ze inhoud schrijven die niet in hun algemene hogere doel past. Het schrijven van goede teksten zodat je maar iets hebt om te delen is niet voldoende.

Elk stukje inhoud dat je maakt, moet één specifiek doel hebben: je wilt dat jouw lezer de volgende gewenste actie onderneemt. Voordat je iets creëert, vraag jezelf af wat jij wilt dat jouw lezer moet doen nadat hij of zij het heeft gelezen?

  • Wil je dat ze een ander bericht lezen?
  • Inschrijven voor je e-maillijst?
  • Een bel-afspraak inplannen?
  • Jouw social media bericht delen met hun publiek?
  • Een product kopen?
  • Een reactie achterlaten en meedoen aan een discussie?
  • Toepassen wat ze leren?

Jouw inhoud moet hen naar de actie leiden. Rijg het als een ketting op een natuurlijke manier tijdens het schrijven in je bericht, zodat het natuurlijk klinkt en wees niet verlegen om te vragen wat je wilt.

Het kan moeilijk zijn in het begin om inhoud te creëren wanneer je alleen maar je hersens pijnigt over je blog. Er zijn veel stukjes die in de puzzel van jouw online bedrijf passen. En soms kun je nog niet helemaal zien wat er op de foto zal staan. Maar blijf gefocust en blijf erbij, ik beloof het, alles komt samen met de tijd!

 😉 Tjimka

Wil je hulp met je Marketing Funnel of wil je weten wat je kunt doen zodat jouw ideale klanten je weten te vinden?

Boek een gratis online strategiesessie!

Samen zullen we een plan op maat uitwerken om je te helpen jouw inkomensdoelen te bereiken door de drie grootste problemen op te lossen waarmee de meeste service gerichte ondernemers te maken hebben:

  • Traffic: hoe je een doelgericht segment van hoog-waardige klanten kunt aantrekken die klaar zijn om te kopen.
  • Conversie: hoe je zeker weet dat je een systeem hebt dat traffic genereert en dit omzet in betalende klanten.
  • Cash: Herhalende maandelijkse inkomsten toevoegen aan je bedrijfsmodel, zodat je jouw klanten op het hoogste niveau kunt bedienen en tegelijkertijd je cashflow kunt beschermen.

Aan het einde van deze strategiesessie heb je een plan om de resources die je al hebt opnieuw te gebruiken of je weet welke resources je moet creëren om de strategie te implementeren om je leads met 3, 4 of zelfs 5 keer te vergroten zonder de hoeveelheid tijd die je in je bedrijf doorbrengt te vergroten.

About the Author Tjimka

Wie is Tjimka - Als generalist heb ik een brede interesse. Daarom heb ik vaak een brugfunctie tussen technologie en de gebruiker. Ik ga graag de uitdaging aan en bijt me vast in de opdracht om het klantdoel te bereiken. Ik werk het liefst zelfstandig maar samen bereik je meer en daar leer ik van. Ik sta stevig in mijn schoenen en vertrouw op mijn intuïtie. Met mijn kennis en expertise op het gebied van marketing én de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van AI en machine learning, help ik zakelijke dienstverleners die graag meer marketingactiviteiten willen ontplooien, maar geen tijd hebben, of niet voldoende kennis in huis hebben.

>